Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Witam
i mam prośbę szukam jednej części do R5. Niestety nie znam sie na tym za dobrze miałem problemy z obrotami pod filtrem i niecoo niżej i bliżej kabiny zauważyłem że coś mi sie tłucze i jest urwane wiec wymontowałem podpiety jet tam 1 wężyk . Jeżeli możecie napiszcie gdzie moge to znaleźć w okolicach katowic , mysłowic lub sosnowca i jak jest cena ? Pozdr. mam nadzieje ze fotka sie wyświetli R5 1.4/1992r. benzyna+lpg
to jest jakiś przyśpieszacz pewnie montowany na ssącym kolektorze w 1.7 jest takie coś ale inaczej mocowane.. nie pamiętam do czego podpięte czy do zapłonu ...
Kolo w sklepie powiedzieł mi ze to przyspieszacz ale montowany w starych wersjach ponoc pasuje od r9 i r11 ale gdzie moge to znaleźć wie może ktoś może jakis szrot lub złomowisko
ludzie nie gdybyajcie błagam was. To jest tkzw. pompka przyśpieszacza, jest ona montowana w silnikach gaźnikowych w r5 najczęściej przy module i przy gaźniku, na wolnych obrotach podtrzymuje je żeby silnik nie zgasł, i utrzymuje równe obroty, dział tylko do jakichś obrotów. Działa to jak mała pompka powietrza, która podtrzymuje ciśnienie przy kolektorze ssącym. Jest to w każdym samochodzie na gaźniku, zależy gdzie ją miałeś podłączoną, jeśli przy module zapłonowym to lipa bo musisz teraz wymienić moduł bo pomka jest nieodłączną częścią tego, a zarazem nie rozbieralnym elementem, jeśli przy gaźniku to musisz odezwać się do zuwika może ona ma bo bawi sie dużo z gaźnikami.
To są fotki z góry -jedna z wiekszej wysokości , druga z bliska . Widać gdzie wystaja 2 śruby wiec tam to było zamontowane więc teraz jak możecie doradźcie co z tym zrobic i gdzie to znaleźć bo juz obdzwoniłem pół polski
Mam 2 metalowe rurki /kolo w serwisie też mi powiedział ze to jest zawór EGR i na upartego nie jest on potrzebny ale ja sie na tym nie znam wie szukam czesci lub zamiennika