Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
wegfahrsperre w renault twingo...
Moderator: Moderatorzy
wegfahrsperre w renault twingo...
ktoś wie co to jest?
zaczęła mi migać kontrolka od tego czegoś, ale tylko jak na luzie mam..
(kontrolka wygląda jak linia życia w przyrządzie pokazującym tentno itp w szpitalu.. a jak ktoś umiera to jest linia prosta- u mnie są to zygzaki)
do czego to prowadzi..
proszę o szybką odpowiedź
zaczęła mi migać kontrolka od tego czegoś, ale tylko jak na luzie mam..
(kontrolka wygląda jak linia życia w przyrządzie pokazującym tentno itp w szpitalu.. a jak ktoś umiera to jest linia prosta- u mnie są to zygzaki)
do czego to prowadzi..
proszę o szybką odpowiedź
A tego to już nie wiem, nie miałem styczności z immo. Może sie po prostu kontrolka schrzaniła i coś nie styka, a miga przy szarpnięciach.
Chociaż po krótkiej lekturze może znalazłem wskazówkę:
http://www.motoforum.pl/Forum/phpbb/vie ... c7c1#11440
Chociaż po krótkiej lekturze może znalazłem wskazówkę:
http://www.motoforum.pl/Forum/phpbb/vie ... c7c1#11440
Albo wypada zapłon, albo sonda lambda ma dość (najczęściej wtedy mryga na jałowym), albo krokowy ma dość (mryga tylko na jałowym siłą rzeczy) 
Miło wspominam, jak w Kangoo wymieniali silnik i dostaliśmy z wypożyczalni clioI. Ta ikonka świeciła non stop i była potraktowana plastrem bez gazy
Generalnie jest to usterka urządzeń pomocniczych silnika, któregoś ze sprzężeń zwrotnych.

Miło wspominam, jak w Kangoo wymieniali silnik i dostaliśmy z wypożyczalni clioI. Ta ikonka świeciła non stop i była potraktowana plastrem bez gazy

Generalnie jest to usterka urządzeń pomocniczych silnika, któregoś ze sprzężeń zwrotnych.
Ja myślę że chodzi o układy powiązane z czujnikiem zamknięcia przepustnicy, więc podkręcanie o włos nic nie da, bo i tak leży na czujniku zamknięcia. Ale może
Jeśli błędem są za niskie obroty jałowe to powinno pomóc. JEDNAK
weź obrotomierz i sprawdź, a potem ewentualnie kręć. Jak pokręcisz możesz już nie wrócić do punktu wyjścia za łatwo...


Dokładnie tak jak żuwik pisał to jest lampka kontrolna awarii elektronicznej.
Powinna zapalać się po przekręceniu kluczyka i gasnąć ok 3sek później , jeśli świeci awaria elektroniki (nie powinna mrugać)
Dodatkowo dodam że jeśli jest w aucie automatyczna skrzynia biegów
1. mruga przy zimnym silniku i temperaturach zewnętrznych poniżej -20`C sygnalizuje że temp. oleju jest zbyt niska.
2. Jeśli mruga w każdych innych warunkach jazdy sygnalizuje że temp oleju jest zbyt wysoka.
Immobilizera raczej nie da się rozkodować chyba że za pomocą specjalistycznego sprzętu, najprościej zgubić chip z kluczyka. W każdym razie bez immo nie ma jazdy a nawet jeśli odpali silnik to po sekundzie gaśnie.
Powinna zapalać się po przekręceniu kluczyka i gasnąć ok 3sek później , jeśli świeci awaria elektroniki (nie powinna mrugać)
Dodatkowo dodam że jeśli jest w aucie automatyczna skrzynia biegów
1. mruga przy zimnym silniku i temperaturach zewnętrznych poniżej -20`C sygnalizuje że temp. oleju jest zbyt niska.
2. Jeśli mruga w każdych innych warunkach jazdy sygnalizuje że temp oleju jest zbyt wysoka.
Immobilizera raczej nie da się rozkodować chyba że za pomocą specjalistycznego sprzętu, najprościej zgubić chip z kluczyka. W każdym razie bez immo nie ma jazdy a nawet jeśli odpali silnik to po sekundzie gaśnie.