Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

osłona przegubu

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

osłona przegubu

Post autor: nikos »

ja wymienic ta od strony kola? ( nie moge normalnie jej zciadnac w strone ktora wchodzi do skrzyni bo jest jakis metalowy pierscien na polosce) (poloska od strony prawej )
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

chyba lewej. i jest tam łozysko ktore trzeba zbic
kuba

Post autor: kuba »

jest do tego przyrząd taka rakieta ale najlepiej delikatnie zdjac tą wew osłone nową zew ostroznie założyc i wew spowrotem oczywiscie musisz zsjąc krzyżak który jest na kącu zabiespieczony segerem i pamiętaj jak on ma byc zeby go nie wsadzic do góry nogami bo sie rozleci
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1368
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

jak zabardzo niewiesz jak sie za to zabrac to pojedz na warsztat u mnie niedano pekła ta osłona i wymieniałem w Ikarze i zapłaciłem coś niewiele powyzej 150zł i mam na to rok gwarancji
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

cena toche z dupy jak za wymiane osłony za 15zł
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no to fakt - przeplaciles :-D

pogadaj z monsterem... ten kozak zdejmowal przy pomocy burelki i czegos tam jeszcze :-D
i da sie nawet nie zdejmujac krzyzaka :-D
kuba

Post autor: kuba »

150 zł za wymiane tej osłony no to masz chyba dożywotnią gwarancje :!: :!: :!:
supermonster

Post autor: supermonster »

eheh, kozak - tak jeszcze nikt o mnie nie mówił.

starą zdejmujesz po prostu ją przecinając - i tak jest uszkodzona nie??

auto na ziemi, luzujesz centralną nakrętkę połosi, klucz 30 mm - może być ciężko bo zalecany momnt dokręcenia to az 220Nm

Auto w górę, zdejmujesz koło

odkręcasz dwe śruby mocujące amor do zwrotnicy i wyciągasz je

odchylasz zwrotnicę (możliwe że trzeba będzie sworzeń wahacza poluzowac - 2 śruby od spodu)

wyciągasz półoś na bok

nową osłonę gumową odwracasz na lewą stronę

kombinujesz twardą butelkę , szklaną ja używałem - ubijasz dno żeby mieć coś w kształcie stożka

do osłony przegubu miąłem dodany specjalny żel ułatwiający naciąganie gumy - smarujesz nim butelkę

pomoc drugiej osoby się przydaje - niech trzyma półoś aby nie tańcowała na boki
a Ty naciągsz gumę przez butelkę na przegub

jak już przejdzei przez przegub to nasuwasz ją na oś, odwracasz na właściwą stronę, zakładasz opaskę zaciskową (powinna być w zestawie z osłoną przgubu)

i składasz wszystko do kupy

tak jest najłatwiej i najtaniej... drugi raz jak zmieniałem osłonę to używałem trzech śrubokrętów - też założyłem...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no i zanim zalozysz nawal tam smaru :-) powinien byc w zestawie
Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

Post autor: nikos »

mhm, ja poloske mam wyjeta bo wymienialem amorki, a 150zeta za wymiane to zajebiscie duzo ;p i w zyciu bym tyle nie dal :PP
Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

Post autor: nikos »

supermonster pisze:eheh, kozak - tak jeszcze nikt o mnie nie mówił.

starą zdejmujesz po prostu ją przecinając - i tak jest uszkodzona nie??

auto na ziemi, luzujesz centralną nakrętkę połosi, klucz 30 mm - może być ciężko bo zalecany momnt dokręcenia to az 220Nm

Auto w górę, zdejmujesz koło

odkręcasz dwe śruby mocujące amor do zwrotnicy i wyciągasz je

odchylasz zwrotnicę (możliwe że trzeba będzie sworzeń wahacza poluzowac - 2 śruby od spodu)

wyciągasz półoś na bok

nową osłonę gumową odwracasz na lewą stronę

kombinujesz twardą butelkę , szklaną ja używałem - ubijasz dno żeby mieć coś w kształcie stożka

do osłony przegubu miąłem dodany specjalny żel ułatwiający naciąganie gumy - smarujesz nim butelkę

pomoc drugiej osoby się przydaje - niech trzyma półoś aby nie tańcowała na boki
a Ty naciągsz gumę przez butelkę na przegub

jak już przejdzei przez przegub to nasuwasz ją na oś, odwracasz na właściwą stronę, zakładasz opaskę zaciskową (powinna być w zestawie z osłoną przgubu)

i składasz wszystko do kupy

tak jest najłatwiej i najtaniej... drugi raz jak zmieniałem osłonę to używałem trzech śrubokrętów - też założyłem...

staralem sie nalozyc na butelke ale jakos cienko szlo, wiec zdjolem ten pierscien co byl na polosce i zalozylem normalnie oslone, i sadze ze tak jest najprosciej ;pp fakt ze poloske mialem juz wyjeta, ale chyba latwiej wyjac niz sie bawic w butelki itp;p
ODPOWIEDZ