Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
osłona przegubu
Moderator: Moderatorzy
osłona przegubu
ja wymienic ta od strony kola? ( nie moge normalnie jej zciadnac w strone ktora wchodzi do skrzyni bo jest jakis metalowy pierscien na polosce) (poloska od strony prawej )
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38
eheh, kozak - tak jeszcze nikt o mnie nie mówił.
starą zdejmujesz po prostu ją przecinając - i tak jest uszkodzona nie??
auto na ziemi, luzujesz centralną nakrętkę połosi, klucz 30 mm - może być ciężko bo zalecany momnt dokręcenia to az 220Nm
Auto w górę, zdejmujesz koło
odkręcasz dwe śruby mocujące amor do zwrotnicy i wyciągasz je
odchylasz zwrotnicę (możliwe że trzeba będzie sworzeń wahacza poluzowac - 2 śruby od spodu)
wyciągasz półoś na bok
nową osłonę gumową odwracasz na lewą stronę
kombinujesz twardą butelkę , szklaną ja używałem - ubijasz dno żeby mieć coś w kształcie stożka
do osłony przegubu miąłem dodany specjalny żel ułatwiający naciąganie gumy - smarujesz nim butelkę
pomoc drugiej osoby się przydaje - niech trzyma półoś aby nie tańcowała na boki
a Ty naciągsz gumę przez butelkę na przegub
jak już przejdzei przez przegub to nasuwasz ją na oś, odwracasz na właściwą stronę, zakładasz opaskę zaciskową (powinna być w zestawie z osłoną przgubu)
i składasz wszystko do kupy
tak jest najłatwiej i najtaniej... drugi raz jak zmieniałem osłonę to używałem trzech śrubokrętów - też założyłem...
starą zdejmujesz po prostu ją przecinając - i tak jest uszkodzona nie??
auto na ziemi, luzujesz centralną nakrętkę połosi, klucz 30 mm - może być ciężko bo zalecany momnt dokręcenia to az 220Nm
Auto w górę, zdejmujesz koło
odkręcasz dwe śruby mocujące amor do zwrotnicy i wyciągasz je
odchylasz zwrotnicę (możliwe że trzeba będzie sworzeń wahacza poluzowac - 2 śruby od spodu)
wyciągasz półoś na bok
nową osłonę gumową odwracasz na lewą stronę
kombinujesz twardą butelkę , szklaną ja używałem - ubijasz dno żeby mieć coś w kształcie stożka
do osłony przegubu miąłem dodany specjalny żel ułatwiający naciąganie gumy - smarujesz nim butelkę
pomoc drugiej osoby się przydaje - niech trzyma półoś aby nie tańcowała na boki
a Ty naciągsz gumę przez butelkę na przegub
jak już przejdzei przez przegub to nasuwasz ją na oś, odwracasz na właściwą stronę, zakładasz opaskę zaciskową (powinna być w zestawie z osłoną przgubu)
i składasz wszystko do kupy
tak jest najłatwiej i najtaniej... drugi raz jak zmieniałem osłonę to używałem trzech śrubokrętów - też założyłem...
supermonster pisze:eheh, kozak - tak jeszcze nikt o mnie nie mówił.
starą zdejmujesz po prostu ją przecinając - i tak jest uszkodzona nie??
auto na ziemi, luzujesz centralną nakrętkę połosi, klucz 30 mm - może być ciężko bo zalecany momnt dokręcenia to az 220Nm
Auto w górę, zdejmujesz koło
odkręcasz dwe śruby mocujące amor do zwrotnicy i wyciągasz je
odchylasz zwrotnicę (możliwe że trzeba będzie sworzeń wahacza poluzowac - 2 śruby od spodu)
wyciągasz półoś na bok
nową osłonę gumową odwracasz na lewą stronę
kombinujesz twardą butelkę , szklaną ja używałem - ubijasz dno żeby mieć coś w kształcie stożka
do osłony przegubu miąłem dodany specjalny żel ułatwiający naciąganie gumy - smarujesz nim butelkę
pomoc drugiej osoby się przydaje - niech trzyma półoś aby nie tańcowała na boki
a Ty naciągsz gumę przez butelkę na przegub
jak już przejdzei przez przegub to nasuwasz ją na oś, odwracasz na właściwą stronę, zakładasz opaskę zaciskową (powinna być w zestawie z osłoną przgubu)
i składasz wszystko do kupy
tak jest najłatwiej i najtaniej... drugi raz jak zmieniałem osłonę to używałem trzech śrubokrętów - też założyłem...
staralem sie nalozyc na butelke ale jakos cienko szlo, wiec zdjolem ten pierscien co byl na polosce i zalozylem normalnie oslone, i sadze ze tak jest najprosciej
