Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

-=wasq=- - R19 16V 1,8 16v faza 1

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

te kolka wygladaja jakbymialy z 12 cali w R19 :-D strasznie :-D hehehe

wsadz kseny do halogenkow :-D
pavko

Post autor: pavko »

16" w R19 nadaje się jeszcze do jeżdżenia 17" już tylko do lansu na profilu 35 - 40 :P a tak pozatym wypasik autko :D
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

17 bez problemu sie jezdzi... nie raz widzialem...
wsyzstko zalezy od opony i pozostalych rozmiarow felg...
jak widziz tutaj 15 sie nie nadaje :-D
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Jeszcze do tego te 15tki są na oponach 175/55 :)
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

no i stalo sie renia sie zespula :( narazie nie wiadomo co sie stalo

prawdopodobnie panewka ale tez nei ma pewnosci bo nie ma typowych objawowo

jutro holuje fure do mechanika a w poniedzialek biora sie do roboty za wyciaganie silnika :P
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

uuu :-(
szkoda...
daj znac co sie stalo...
Maolat

Post autor: Maolat »

hopie ty to masz szczescie ,,,,,,, fatal error
supermonster

Post autor: supermonster »

i co, zaś skuter??
Arti

Post autor: Arti »

jak panewka to pewnie na 4 :-/
wsmpw

Post autor: wsmpw »

ładnie ładnie to motor wsadzić z 2 :P i jeździć a ten zrobić i do 5 wsadzić
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

w tej drugie cholera wie w jakim jest stanie napewno tez nie zaciekawym

wiec wole zrobic tego a ten drugi spokojnie dlubac i wsadzic do r5
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1662
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

wasq-u trzymam kciuki aby nie wiele sie stało

P.s.YY co zAmorkami dla mjenia ??? wysłałeś
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
Zbyszek

Post autor: Zbyszek »

Wyrazy współczucia :-( i życzę dobrych wyborów :arrow:
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

daj znac co jest z tym silnikiem jak sie dowiesz:-D
i zapisuj skrzetnie wszystki koszty czesci i inne :-D
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

nom naprawiona :D :D

ogolnie to tak :

1) pasek rozrzadu przeskoczyl o 2 zabki :D naszczescie nic sie nie stalo
i tak mialem zmienic przy okazji rozrzad wiec odrazu zmienili (orginal renault :) bodajze 280 zeta)

2) rozrusznik zatarl sie na jednej tulejce i w dodatku zablokowal sie oprocz tego szczotki byly slabe wiec odrazu tez poprawili

i to wszytko :D naszczescie reszta cala i tylko ten cholerny rozrusznik tak zblokowal wszytko

cena za robocizne 250 zeta

jeszce wyszlo ze akumulator mam szmelc padline a ma 4 miechy (jutro rano sie okaze co i jak )

teraz tak wyjezdzam od nich po dziurach droga jakis 1km taka "polna"
wyjezdzam na asfalt i nagle obroty tylko na obrotomierzu faluja kontrolka ladowania pali sie gasnie cos skiwerczy wiec sie szybko zatrzymalem

maska do gory patrze i pierwsze o czym pomyslalem sprawdze mase i trafiony zatopiony masa byla wzmocniona izolacja i wkoncu sie oberwala ale nie bylo tego widac

wiec szybka drut naprawa obwinalem mase jakso kolo silnika

pojechalem do bialej zabralem jej przewod masowy i jak narazie jest super :D

(zobaczymy jutro rano :D :D )
ODPOWIEDZ