Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Siła hamowania tylnej osi
Moderator: Moderatorzy
może się zapiekły korektory... wywal je i wsadź nowe cylinderki na tył bez korektorów i wkręć w pompę hamulcową w obiegi tylnych kół korektory z astry... 2szt po 70zł takie rurki przejściówki z gwintem M10x1 i masz po kłopocie 
albo zainwestuj w regulowany korektor i zamontuj sobie w kabinie... nie stracisz na tym bo zawsze możesz odsprzedać... towar chodliwy

albo zainwestuj w regulowany korektor i zamontuj sobie w kabinie... nie stracisz na tym bo zawsze możesz odsprzedać... towar chodliwy

Karol pisze:no raczej na stałe

Ale mi to nie przeszkadza, byle hamowało prosto.
Domyślam się, że chodzi o korektory z Astry I, wersja? Bez ABS? Silnik? No i w które wyjścia z pompy to wkręcić

prosiem:

http://allegro.pl/item889820836_regulat ... tra_f.html
wkręcasz w pompę jako przelotkę wykręcając z niej przewody miedziane, z jednej strony w korektorze masz gwint męski (w pompę) z drugiej w żeński (pod przewód)
1 wkręcasz w wejście z przodu pompy, drugi w wejście z tyłu, z 1 strony lub z 2 stron - wyczaj które przewody idą na przednie koła i to nie te
potrzebujesz 2 takie rurki - to jasne chyba
http://allegro.pl/item889820836_regulat ... tra_f.html
wkręcasz w pompę jako przelotkę wykręcając z niej przewody miedziane, z jednej strony w korektorze masz gwint męski (w pompę) z drugiej w żeński (pod przewód)
1 wkręcasz w wejście z przodu pompy, drugi w wejście z tyłu, z 1 strony lub z 2 stron - wyczaj które przewody idą na przednie koła i to nie te

potrzebujesz 2 takie rurki - to jasne chyba

Ja bym nie wkręcał w pompę.
Regulują te korektory, regulują. Mechanizm sprężynowy. Odcina w odpowiednim (dla opla astry oczywiście) momencie. Działa na zasadzie różnicy ciśnień, dlatego zastosowałbym go dalej od pompy hamulcowej. Ja je wkręcałem na wejściu z przewodu elastycznego na sztywny przy belce. Daje radę w R5
Co prawda ze standardowym ukł. ham. z przodu i GTT z tyłu na mokrym bywało różnie, ale po zmianie opon na szersze było już ok 

Regulują te korektory, regulują. Mechanizm sprężynowy. Odcina w odpowiednim (dla opla astry oczywiście) momencie. Działa na zasadzie różnicy ciśnień, dlatego zastosowałbym go dalej od pompy hamulcowej. Ja je wkręcałem na wejściu z przewodu elastycznego na sztywny przy belce. Daje radę w R5


Ten cytat na demotywatory z tytułem: BEZINTERESOWNOŚĆlodoo pisze:wiesz ja tam nic nie sugeruję, ale masz taki przycisk przy moim poście POMÓGŁ

gwinty pasują, w całym aucie poza korektorem fabrycznym masz takie same... ale korektor fabryczny - jeśli jest przy belce na podwoziu - to i tak trzeba wywalić... i tam masz w jednym gwint M12x1 a w drugim taki jak wszędzie czyli M10x1
czyli musiałbyś wkręcić zamiast korektora 2 tulejki z gwintem żeńskim - takie przelotki - m10x1 stosuje się np we fiatach w podwoziu... m12x1 - nie wiem - chyba trzeba dorobić...
albo wersja hardcore - wykręcasz korektor, wyłamujesz z plastiku 2 sześciokątne metalowe "bloki", rozkręcasz, wybebeszasz sprężynki i kulki, skręcasz i już masz przelotki...
żuwik - to tylko takie moderatorskie pouczenie

czyli musiałbyś wkręcić zamiast korektora 2 tulejki z gwintem żeńskim - takie przelotki - m10x1 stosuje się np we fiatach w podwoziu... m12x1 - nie wiem - chyba trzeba dorobić...
albo wersja hardcore - wykręcasz korektor, wyłamujesz z plastiku 2 sześciokątne metalowe "bloki", rozkręcasz, wybebeszasz sprężynki i kulki, skręcasz i już masz przelotki...

żuwik - to tylko takie moderatorskie pouczenie


