Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
skrzynia biegów - problem
Moderator: Moderatorzy
skrzynia biegów - problem
Sprawa wygląda tak.
Podczas jazdy czasami zaczyna coś hałasować, tak jakby tarcza sprzegła obcierała lub coś w tym stylu jak zwlaniam to "zwalnia" też obcieranie, dodatkowo czasami jest tak że mogę wrzucić tylko 1 i 2 reszta biegów nie chce wejść ale wystarczy mały uskok na drodze i znowy wszystkie biegi wchodzą jednym palcem.
Szukam przyczyny. Wydaje mi się że może być coś nie tak z samym mechanizmem zmiany biegów ale nie jestem pewien.
Podczas jazdy czasami zaczyna coś hałasować, tak jakby tarcza sprzegła obcierała lub coś w tym stylu jak zwlaniam to "zwalnia" też obcieranie, dodatkowo czasami jest tak że mogę wrzucić tylko 1 i 2 reszta biegów nie chce wejść ale wystarczy mały uskok na drodze i znowy wszystkie biegi wchodzą jednym palcem.
Szukam przyczyny. Wydaje mi się że może być coś nie tak z samym mechanizmem zmiany biegów ale nie jestem pewien.
- - - - - - - - - - - - - - -
strony www - projektyKJRcom..pl
- - - - - - - - - - - - - - -
strony www - projektyKJRcom..pl
- - - - - - - - - - - - - - -
A skąd wiesz że całe? Unosiłeś silnik i sprawdzałeś? Mogą wydawać się całe, bo silnik na nich leży a nie wisi, ale w rzeczywistości guma jest odklejona/urwana od metalu.
Sprawdź też wydech, czy tłumik nie jest za blisko drążka wybierak i nie ociera, lub też czy śruba kontrująca drążek od lewarka nie wypadła ( od dołu samochodu).
Rozumiem że taką "oczywistą oczywistość" jak sprawdzenie stanu oleju w skrzyni zrobiłeś?
Gdyby nie samoistne "naprawianie" przy nierównościach, to obstawiał bym sprzęgło, a tak to trzeba szukać innych przyczyn.
Sprawdź też wydech, czy tłumik nie jest za blisko drążka wybierak i nie ociera, lub też czy śruba kontrująca drążek od lewarka nie wypadła ( od dołu samochodu).
Rozumiem że taką "oczywistą oczywistość" jak sprawdzenie stanu oleju w skrzyni zrobiłeś?
Gdyby nie samoistne "naprawianie" przy nierównościach, to obstawiał bym sprzęgło, a tak to trzeba szukać innych przyczyn.
Na kielichy stawiasz specjalny stojaczek i śrubą rzymską z haczykiem zaczepionym o oczko przykręcone do głowicy i windujesz silnik do góry, ewentualnie lewar i odpowiednio duża deska pod michę lub pod samą skrzynię .gufner pisze:Łatwo? Człowieku Masakra Robota na dwie osoby minimum, do tego głowa pełna pomysłów jak unieść silnik
Wymieniałem ostano tą na środku od strony ściany grodziowej w R11 samemu przy pomocy lewarków
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
najprościej w domowych warunkach odkręcić sanki podkładając wcześniej pod nie jakieś małe klocki...
potem i silnik dużo łatwiej wymienić, i dojście z każdej strony lepsze...
a po odkręceniu sanek wraz z zawiasem (tak najszybciej - odkręcamy dodatkowo tylko: amory od kielichów, kolumnę od magla i przewody hamulcowe przy zaciskach albo zaciski od piast i wszystko wychodzi ) 2 osoby auto w górę i jak taczkami odjazd znad silnika
sprawdzone niezawodne rozwiązanie
potem i silnik dużo łatwiej wymienić, i dojście z każdej strony lepsze...
a po odkręceniu sanek wraz z zawiasem (tak najszybciej - odkręcamy dodatkowo tylko: amory od kielichów, kolumnę od magla i przewody hamulcowe przy zaciskach albo zaciski od piast i wszystko wychodzi ) 2 osoby auto w górę i jak taczkami odjazd znad silnika
sprawdzone niezawodne rozwiązanie